Page 1 of 2

World of Warcraft

Posted: Wed Feb 17, 2010 7:37 pm
by ShadowMech
Μιλαμε για μια ταιραστια εμπορικη επιτυχια, που δε της ελειπε ομως η ποιοτητα. Αλλωστε το κοιν των gamers πισευω οτι ειναι αρκετα απαιτητικο οταν ειναι να πληρωνει...

Λοιπον τα στοιχεια που θεωρω οτι εκαναν το WoW uber MMORPG champion:
1) Πολυ καλο support με διαρθωσεις στα bugs και οτι αλλο χρειαζοταν
2)Αρκετα συνθετες κλασεις δηλαδη πολλα skills να χρησιμοποιησεις, που σε εκανε να λειτουργεις στο max παιζοντας τον χαρακτηρα σου, ειδικα σε PvP και Boss PvE
Πολυ μεγαλη ευελιξια επιλογων: talents,gems,gear χωρις ομως να καταντα χαοτικο και εκνευριστικο
3) Αρκετα εως πολυ πετυχημενο balancing των κλασεων, παρα τη πολυ μεγαλη δυσκολια που ειχε λογω των παραπανω
4) Αισθηση οργανωσης: Οργανωμενο PvP μεσω των Battegrounds, οργανωμενο PvE μεσω των instanced dungeons, οργανωμενο leveling μεσω των συνεχων quests που το εκαναν πολυ λιγοτερο βαρετο και κουραστικο απο ανταγωνιστικα παιχνιδια. Ακομα και οργανωμενη οικονομια μεσω proffesions, banks, auction house. Γενικα μου εδινε αρκετα εντονα την αισθηση οτι τιποτα δεν εχει αφεθει στη τυχη, πραγμα που ειδικα μετα το lineage που ηταν χυμα στο κυμα το εκτιμησα πολυ και με κρατησε.

Και το ποσο σημαντικα ειναι τα παραπανω αποδεικνειεται απο το οτι εφεραν το μειονεκτημα των μετριων γραφικων σε δευτερη μοιρα, επιλογη που πιστευω οτι εγινε βεβαια επιτηδες, για να χτυπησουν τη μεγιστη πιτα αγορας λογω των χαμηλων απαιτησεων.

Re: World of Warcraft

Posted: Thu Feb 18, 2010 3:46 am
by Adramelch
Ξεχνάς και το καλοφτιαγμένο lore που είναι ένα από τα πράγματα στα οποία το WoW πάντα υπερείχε και πάντα θα υπερέχει έναντι των ανταγωνιστών του.

Επίσης το γεγονός ότι είναι της Blizzard παίζει κι αυτό το ρόλο του καθώς εκτός από όλα αυτά που ανέφερες περί support κτλ, είναι μια εταιρεία που έχει βγάλει παιχνιδάρες όπως Warcraft, Starcraft και Diablo οπότε ξέρεις τι να περιμένεις.

Re: World of Warcraft

Posted: Thu Feb 18, 2010 7:30 pm
by eΝy
WoW ftw ρε!!!

Re: World of Warcraft

Posted: Fri Feb 19, 2010 12:39 am
by Mimo
Φανταζομαι να το κανουνε φαση Crysis στα γραφικα καποια στιγμη και να τρωμε καμια ηττα..

Re: World of Warcraft

Posted: Fri Feb 19, 2010 8:09 pm
by BiG
Mimo wrote:Φανταζομαι να το κανουνε φαση Crysis στα γραφικα καποια στιγμη και να τρωμε καμια ηττα..
Δεν τους συφμέρει να το κάνουν αυτό.. Γιατί ο middle average χρήστης (που είναι και ο πολύ λαός) πως θα παίξει?
Επίτηδες το κρατάνε σε αυτά τα επίπεδα, για να γεμίζουν οι servers κόσμο.

Άλλωστε το WOW δεν είναι εθιστικό λόγω των γραφικών του, αλλά λόγω του όλου gameplay... τόσα χρόνια παιχνίδι και όμως καλά βαστάει!
Δηλαδή και καλύτερα γραφικά να είχε, πιο εθιστικό δεν θα γινόταν, οπότε ποιός ο λόγος?

Re: World of Warcraft

Posted: Fri Feb 19, 2010 8:48 pm
by Mimo
BiG wrote:Δηλαδή και καλύτερα γραφικά να είχε, πιο εθιστικό δεν θα γινόταν, οπότε ποιός ο λόγος?
Διαφωνω ρε Παπς εγω παλι πιστευω αμα ειχε γραφικα κανονικα απλα θα ηταν 2 φορες εθιστικο απο οτι τωρα :P Φαντασου τωρα mage να castarei frostbolt π.χ και να φαινεται so real, η τιποτα aoe και τετοια. Τεσπα παντως πιστευω τα hardware εχουν προχωρησει τοσο η τεχνολογια τους που πιστευω δε θα εχει τοσο μεγαλο προβλημα ο middle average χρηστης. Παντως να πω την αληθεια μου οταν εβγαλε την επιλογη με shadows και την εβαζες full ειχες -5 εως -10 fps με τι? με την 4870 φαντασου. 8-)

Re: World of Warcraft

Posted: Sat Feb 20, 2010 2:08 pm
by TheHorde
WoW απλα γαμει.

κι αμα είσαι Ηorde γαμεί περισσοτερο!! :mrgreen: :mrgreen:

Re: World of Warcraft

Posted: Sat Feb 20, 2010 9:34 pm
by 220volt
Οποιος έχει κάνει οργανωμένο / hardcore / μη casual-χύμα raiding, ξέρει πως έχει ένα κάτι που το κάνει να θυμίζει ομαδικό σπορ πέρα απο videogame.

5 μέρες τη βδομάδα, 4 ώρες raid. Sign-ups ώρες πριν το raid για να ξέρουμε τι classes έχουμε online.
Καλοστημένο raid με διαθέσιμα τα classes που θες. 50-55 άτομα guild, για να είναι αξιόπιστοι και να ντύνονται γρήγορα. 30-35 online για το raid. 25 μέσα, οι άλλοι 5-10 stand by στο ventrillo άμα χρειαστεί κάτι. Ίδια DKP είτε είσαι μέσα είτε stand-by. 100% PvE specs. Βέλτιστο gear enchants trinkets potions elixirs food για PvE. PvE addons, διάβασμα tactics και αλλαγή τους όταν δε μας πήγαιναν καλά. Ένα guild που άντεξε 4 χρόνια και 2 server transfers.

Το guild μου έκανε το WoW πολύ πιο ωραίο, και οτιδήποτε πέρα απο το γερό raiding μου φαίνεται πολύ πιο μάπα :

Και deep affliction warlock φυσικά. Gnome. Female. Με μεγάλα κόκκινα κοτσίδια. Και nickname Koufala. :D :D :D (δεν ήμουν σε "ελληνικό" server)

Καλά ήτανε.. :) (ειδικά επειδή πήγαινα λύκειο :) )

http://www.youtube.com/watch?v=P4cfPjP3yfw Κομμάτι της ιστορίας του KoS Guild.
http://www.kosguild.eu

Re: World of Warcraft

Posted: Sat Feb 20, 2010 9:45 pm
by ShadowMech
Ναι σιγουρα ενθαρυνε τη συνεργασια εντονα...

Οσο για τα γραφικα, μπορει να ηταν χαμηλης ποιοτητας αλλα σχεδιαστικα πιστευω φυσουσαν. Οταν βλεπεις πολεις οπως η thunderbluff ,darnasus, Orgrimar λες απλα respect στη σχεδιατικη φαντασια της ομαδας του παιχνιδιου. Για να μη μηλισω για τη σχεδιαση πολλων instances...

Re: World of Warcraft

Posted: Fri Jul 02, 2010 1:01 am
by Adramelch


Για τους καμμένους WoWάδες του φόρουμ τούτου.