Page 17 of 20

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Sat Sep 03, 2011 2:54 pm
by Kitharistas
ωραίος ;)

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Sat Sep 03, 2011 3:00 pm
by Adramelch
dpunis wrote: Offtopic : Η ΣΕΜΦΕ το 2010 είχε υπεδιπλάσια επιδότηση από οποιονδήποτε άλλο :o )
Δεν μου κάνει και ιδιαίτερη εντύπωση αφού συμμετέχει/οργανώνει τα περισσότερα ΠΜΣ αν δεν κάνω λάθος.

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Sun Sep 04, 2011 7:02 pm
by ιστορικός mech-eng
λοιπον θα αναφερω μερικα τμηματα που διαφωνω ,αλλωστε ο σκοπος μου δεν ειναι να κανω πολιτικη αναλυση πισω απο μια οθονη αλλα να γραψω την αποψη μου.


-αναφερεται οτι εαν ο φοιτητης αποτυχει γ τρεις φορες σε ενα μαθημα ,πρεπει να εξεταστει απο τριμελη επιτροπη.ΔΕΚΤΟΝ!
αλλα δεδομενου των καθηγητων και τρανταχτων παραδειγματων σε πολλα μαθηματα οι καθηγητες πολλες φορες ειναι καταφορα αδικοι απεναντι στο συνολο των φοιτητων,εαν πρωτα δεν διορθωσει αυτα τα κακως κειμενα ΓΙΑΤΙ απειλει κατ αυτον τον τροπο τους φοιτητες?(ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΦΟΡΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕς ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟΙ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ,ΔΥΣΤΥΧΩς ΟΜΩς ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ)

-σχετικα με τα συγγραμματα,ενα εντυπο βιβλιο καθοριζει το νομοσχεδιο οτι θα θεωρειται ως συγγραμμα ,και προφανως θα ειναι δωρεαν ,τι θα γινει με συγγραμματα που απαρτιζονται απο περισσοτερα του ενος βιβλια?(θα αναγκαστει ο φοιτητης να τα αγορασει ή μηπως να τρεξει στις βιβλιοθηκες -αδυνατον )

-απο το 2014-2015 παυει η διανομη των διαδακτικων συγγραμματων και η αναλυτικη υλη θα αναρταται στο διαδυκτιο.ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ξεστραβωθειτε επειδη δεν εχει λεφτα το δημοδιο!(περισσοτερο χρηστικο ηταν αυτο)
(επισης απαγορευουν απο φετος την δωρεαν διανομη συγγραμματων σε οσους εχουν ηδη ενα πτυχιο!!!)

-επισης διαφωνω και πιστευω οτι ο τροπος με τον οποιο θα διοικουνται τα πανεπιστημια δεν ειναι και ο καλυτερος δυνατος και οτι θα οιδηγησει σε ακομα μεγαλυτερη συγχυση και συμφεροντολογια απο αυτον που εχουμε τωρα.

-τελος πουθενα δεν ειδα να απαγορευεται η συμμετοχη των κομματων στα πανεπιστημια ,ε οποως και να το κανουμε δεν μπορεις αμα μιλας για ουσιαστικη μεταρρυθμιση να μην απομακρυνεις το κακο ολων ,διαφορετικα εισαι ψευτης.

αυτα εν ολιγοις,πιστευω αυτα που ανεφερα ειναι πολυ τρανταχτα και θα κανουν πολυ μεγαλο κακο ,και επειδη ακριβως θελω να πιστευω οτι το νομοσχεδιο αυτο φτιαχτηκε για να αναβαθμισει το πανεπισυημιο δεν ειναι δυνατον να ριχνει τα βαρη στους φοιτητες και χωρις την καταλληλη οργανωση να ακοουθει προτυπα του εξωτερικου.

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Sun Sep 04, 2011 7:11 pm
by LabrakisJ
Ο νόμος με τις 3 αποτυχημενες προσπάθειες θα ισχύει και για τους παλαιούς φοιτητές ή για τους νεοεισαχθέντες?

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Sun Sep 04, 2011 8:44 pm
by ShadowMech
Πολυ χαιρομαι που μπηκες στη διαδικασια να ασχοληθεις σε συγκεκριμενα θεματα. :)
ιστορικός mech-eng wrote: -αναφερεται οτι εαν ο φοιτητης αποτυχει γ τρεις φορες σε ενα μαθημα ,πρεπει να εξεταστει απο τριμελη επιτροπη.ΔΕΚΤΟΝ!
αλλα δεδομενου των καθηγητων και τρανταχτων παραδειγματων σε πολλα μαθηματα οι καθηγητες πολλες φορες ειναι καταφορα αδικοι απεναντι στο συνολο των φοιτητων,εαν πρωτα δεν διορθωσει αυτα τα κακως κειμενα ΓΙΑΤΙ απειλει κατ αυτον τον τροπο τους φοιτητες?(ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΦΟΡΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕς ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟΙ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ,ΔΥΣΤΥΧΩς ΟΜΩς ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ)
Η επιτροπη ειναι προαιρετικη, και γινεται υστερα απο αιτηση του φοιτητη. Αν αποτυχεις σε αυτη μπορεις να συνεχισεις να δινεις, φανταζομαι ειτε σε επιτροπη ειτε κανονικαεκτος αν το εκαστοτε ιδρυμα ορισει διαφορετικα.
-σχετικα με τα συγγραμματα,ενα εντυπο βιβλιο καθοριζει το νομοσχεδιο οτι θα θεωρειται ως συγγραμμα ,και προφανως θα ειναι δωρεαν ,τι θα γινει με συγγραμματα που απαρτιζονται απο περισσοτερα του ενος βιβλια?(θα αναγκαστει ο φοιτητης να τα αγορασει ή μηπως να τρεξει στις βιβλιοθηκες -αδυνατον )
Σε αυτο το κομματι εχω και εγω αμφιβολιες/ανησυχιες, αν και στο νομο οριζει οτι το συγγραμμα θα πρεπει να καλυπτει το συνολο ή το μεγαλυτερο μερος(δηλαδη?...) της υλης.
-απο το 2014-2015 παυει η διανομη των διαδακτικων συγγραμματων και η αναλυτικη υλη θα αναρταται στο διαδυκτιο.ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ξεστραβωθειτε επειδη δεν εχει λεφτα το δημοδιο!(περισσοτερο χρηστικο ηταν αυτο)
Αυτο απο που προκυπτει, ακι μαλιστα και με χρονολογια?
(επισης απαγορευουν απο φετος την δωρεαν διανομη συγγραμματων σε οσους εχουν ηδη ενα πτυχιο!!!)
Οντως θιγει καποιους, αλλα θεωρω δικαια. Το κρατος σου προσφερει δωρεαν ενα πτυχιο για να μορφωθεις και να εχεις ενα αντιστοιχο εισοδημα. Αν θες να κανεις χομπυ τη συλλογη πτυχιων σωστο ειναι να πληρωσεις.
-επισης διαφωνω και πιστευω οτι ο τροπος με τον οποιο θα διοικουνται τα πανεπιστημια δεν ειναι και ο καλυτερος δυνατος και οτι θα οιδηγησει σε ακομα μεγαλυτερη συγχυση και συμφεροντολογια απο αυτον που εχουμε τωρα.

Το να μπουν στη διοικηση και ατομα εκτος πανεπιστημιακης κοινοτητας και πιο σχετικα και καταρτισμενα με τα θεματα διοικησης εχει μια λογικη, σε θεωριτικο τουλαχιστον επιπεδο. Οντως ομως αυτο θα γινει σε ενα περιββαλον διαφθορας και αμφιβαλλω αν θα κανει τα πραγματα καλυτερα. Παρολα αυτα δε βλεπω γιατι μπορει να τα κανει χειροτερα, χωρις να το εχω ψαξει τρελα.
-τελος πουθενα δεν ειδα να απαγορευεται η συμμετοχη των κομματων στα πανεπιστημια ,ε οποως και να το κανουμε δεν μπορεις αμα μιλας για ουσιαστικη μεταρρυθμιση να μην απομακρυνεις το κακο ολων ,διαφορετικα εισαι ψευτης.
Κοιτα, το να απογορευσει την υπαρξη παραταξεων υπο τη μορφη συλλογου (απο νομικης σκοπιας) πολυ πιθανο να ειναι παρανομο. Και ακομα και αν δεν ειναι, θα ειναι αντιδημοκρατικο. Το ενιαιο ψηφοδελτιο αντι των τωρινων κομματικων και ο ενας μονο εκπροσωπος των φοιτητων ειναι ενας τροπος να τους θειξει γερα αλλα και "με το γαντι".
Σιγουρα δυσαρεστο παντως να ακους τη μειωση της φοιτητικης εκπροσωπισης, αλλα ετσι οπως ειχε καταντισει μονο τα συμφεροντα των φοιτητων δεν εξυπηρετουσε.
αυτα εν ολιγοις,πιστευω αυτα που ανεφερα ειναι πολυ τρανταχτα και θα κανουν πολυ μεγαλο κακο ,και επειδη ακριβως θελω να πιστευω οτι το νομοσχεδιο αυτο φτιαχτηκε για να αναβαθμισει το πανεπισυημιο δεν ειναι δυνατον να ριχνει τα βαρη στους φοιτητες και χωρις την καταλληλη οργανωση να ακοουθει προτυπα του εξωτερικου.
Οταν λες βαρη εννοεις τα παραπανω ή και κατι αλλο?

Γενικα συζητη κανουμε παιδες,, να βγαλουμε κανενα χρησιμο συμπερασμα και να ενημερωθει και ο κοσμος. μακαρι να ακολουθησουν και αλλες παρομοιες απαντησεις. :D

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Sun Sep 04, 2011 9:05 pm
by ιστορικός mech-eng
η ημερομηνια προκυπτει απο το νομοσχεδιο ,οτι εγραψα το εγραψα διαβαζοντας το νομοσχεδιο.
σχετικα με την διοικηση πιστευω οτι ανετα μπορει να γινει το πανεπιστημιο παραρτημα των επιχειρησεων και οι φοιτητες απλα πιονα καθοδηγουμενα απο καλα δυκτια συμφεροντων (εντος και εκτος διοικησης πανεπιστημιων)
επισης σχετικα με τα δωρεαν συγγραμματα ,το κρατος οφειλει να τα εχει δωρεαν γιατι ολοι πληρωνουμε φορους ,να ειχαμε ιδιωτικες ασφαλειες να το καταλαβω αλλα οταν δινεις στο κρατος πρεπει να σου δεινει ακι αυτο και θεωρω παραλογο το μετρο του να μην επιτρεπει σε πολλους -γιατι αυτο στην ουσια κανει - την αποκτηση ενος δευτερου πτυχιου (που πολλες φορες δεν σχετιζεται μονο με την παιδεια αλλα και με επαγγελματικους λογους)
τελος οταν αναφερω βαρη εννοω οτι ανεφερα + τις συνεπειες τους ,ουσιαστικα τις αδυναμιες (βλεπε οικονομικα ) και την διαφθορα (βλεπε διοικηση των παν.) ενος κρατους θα τις φορτωθει ο φοιτητης που στην τελικη αυτος ειναι που θα σπουδασει ,και που για 5 χρονια θα συμβιβαστει με οτι του υπαγορευουν.

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Sun Sep 04, 2011 9:16 pm
by ShadowMech
Επειδη ειναι πολυ σημαντικο,
απο το 2014-2015 παυει η διανομη των διαδακτικων συγγραμματων
μπορεις να μας δωσεις το σχετικο αποσπασμα?
οι φοιτητες απλα πιονα καθοδηγουμενα απο καλα δυκτια συμφεροντων
Οντως δεν αποκλειεται να συνεχιστει η σημερινη κατασταση (γιατι ουσιαστικα αυτο γινεται τωρα). Απλα μειωνοντας την συμμετοχη των φοιτητων, μειωνεις και το κινητρο που εχουν αυτα τα "συμφεροντα" να κανουν τους φοιτητες πιονια.
να μην επιτρεπει σε πολλους -γιατι αυτο στην ουσια κανει - την αποκτηση ενος δευτερου πτυχιου
Μα η αποκτηση αυτου του δευτερου πτυχιου γινεται σε βαρος -κατα καποιο τροπο- αυτων που ειναι στο πρωτο, Αφου τα λεφτα αυτα θα μπορουσαν να πανε σε κατι -οτιδηποτε πχ εργαστηρια- για το καλο των πολλων που ειναι στο πρωτο πτυχιο. Οπως και να εχει το ποσο ειναι μικρο, αλλα εστω και σαν τροπο σκεψης εγω συμφωνω.
τις αδυναμιες (βλεπε οικονομικα ) και την διαφθορα (βλεπε διοικηση των παν.) ενος κρατους θα τις φορτωθει ο φοιτητης που στην τελικη αυτος ειναι που θα σπουδασει

Οτι συμβαινει και τωρα δηλαδη.

Δεν εχεις απαραιτητα αδικο, απλ δε βλεπω γιατι το νομοσχεδιο επιβαρυνει αυτη τη κατασταση

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Sun Sep 04, 2011 9:29 pm
by ιστορικός mech-eng
http://www.karatzova.com/2011/07/blog-post_380.html

σελιδα 62 .

την επιβαρυνει γιατι πιθανως θα παμε σε κατι πολυ χειροτερο απο οικονομικης πλευρας (μειωμενα η και καθολου συγγραμματα) και πολυ πιο εντατικοποιημενο απο αποψη αποφοιτησης χωρις να υπαρχουν οι καταλληλε ς προυποθεσεις.

ελπιζω να εγινα κατανοητος...

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Sun Sep 04, 2011 9:32 pm
by Adramelch
ShadowMech wrote: Σε αυτο το κομματι εχω και εγω αμφιβολιες/ανησυχιες, αν και στο νομο οριζει οτι το συγγραμμα θα πρεπει να καλυπτει το συνολο ή το μεγαλυτερο μερος(δηλαδη?...) της υλης.
Σε Τμήμα καθηγητών που έγινε τον Ιούνη, ήδη αναφέρθηκε ότι θα κοπεί το βιβλίο ασκήσεων των Ατμών (ξέρω δεν έχει να κάνει με το νομοσχέδιο αλλά αξίζει να αναφερθεί), κάτι που πήγε να γίνει και πέρσι με τα ΜΕΚ.
ShadowMech wrote:-απο το 2014-2015 παυει η διανομη των διαδακτικων συγγραμματων και η αναλυτικη υλη θα αναρταται στο διαδυκτιο.ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ξεστραβωθειτε επειδη δεν εχει λεφτα το δημοδιο!(περισσοτερο χρηστικο ηταν αυτο)
Ας μην ξεχνάμε ότι αρχικά ήταν να πάψει από το 2013 και τελευταία στιγμή το πήραν πίσω, οπότε θα έλεγα ας κρατάμε μια πισινή για το ότι μπορεί άνετα να το περάσουν στη ζούλα σε επόμενη φάση. Κάπου στο forum αναφέρθηκε ότι είναι πρόοδος τα e-books. Τα e-books λοιπόν είναι όντως πρόοδος, με την προϋπόθεση ότι έχει και έντυπο το βιβλίο. Ούτε όλοι έχουν υπολογιστή 24/7 διαθέσιμο, ούτε όλοι έχουν την αντοχή να είναι τόσες ώρες μπροστά σε μία οθόνη. Επίσης να υπενθυμίσω ότι τα μισά μαθήματα της σχολής είναι με ανοιχτά βιβλία.
ShadowMech wrote:Το να μπουν στη διοικηση και ατομα εκτος πανεπιστημιακης κοινοτητας και πιο σχετικα και καταρτισμενα με τα θεματα διοικησης εχει μια λογικη, σε θεωριτικο τουλαχιστον επιπεδο. Οντως ομως αυτο θα γινει σε ενα περιββαλον διαφθορας και αμφιβαλλω αν θα κανει τα πραγματα καλυτερα. Παρολα αυτα δε βλεπω γιατι μπορει να τα κανει χειροτερα, χωρις να το εχω ψαξει τρελα.
Γενικότερα λίγη διαφορά μου κάνει το να διοικούν κατ'εξοχήν πανεπιστημιακοί με αυτό που περνάνε τώρα, γιατί και οι μεν και οι δεν τα ίδια συμφέροντα προσπαθούν να εξυπηρετήσουν. Αν έψαχνα να βρω κάτι αρνητικό είναι το ότι κάποιοι καθηγητές είναι τεχνοκράτες οπότε με το να μειώνεις το ποσοστό τους στη διοίκηση του ιδρύματος, χάνεις επιστήμονες που, παρά την όποια ιδεολογία τους, θέλουν να διδάξουν το αντικείμενο τους όσο καλύτερα μπορούν.
ShadowMech wrote: Κοιτα, το να απογορευσει την υπαρξη παραταξεων υπο τη μορφη συλλογου (απο νομικης σκοπιας) πολυ πιθανο να ειναι παρανομο. Και ακομα και αν δεν ειναι, θα ειναι αντιδημοκρατικο. Το ενιαιο ψηφοδελτιο αντι των τωρινων κομματικων και ο ενας μονο εκπροσωπος των φοιτητων ειναι ενας τροπος να τους θειξει γερα αλλα και "με το γαντι".
Εγώ δεν είμαι πεπεισμένος πως αυτό το μέτρο συμφέρει τον φοιτητή. Εγώ έτσι όπως το βλέπω, θα υπάρχουν ενιαία ψηφοδέλτια στα οποία θα υπάρχουν κλίκες και στο τέλος θα αντιπροσωπεύει όλους τους φοιτητές ένας Δαπίτης, Εαακίτης, Πασπίτης (ανέφερα μόνο αυτούς τους 3 γιατί σχεδόν όλες οι σχολές ανήκουν σε αυτούς και κυρίως στους 2 πρώτους αλλά μπορείτε κάλλιστα να προσθέσετε τους άλλους δύο).

Βέβαια εμένα ούτως ή άλλως η άποψη μου είναι ότι κάθε κόμμα (και αντίστοιχη παράταξη) έχει δημιουργηθεί για να εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα (βλέπε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες) κι επομένως, ακόμα κι αν υπάρχει τρόπος να απαγορευτούν, πάλι οι "ομοιδεάτες" θα "ενωθούν" και θα προσπαθούν να δρουν υπογείως. Αντιθέτως τώρα έχουν και όνομα και χρειάζεται να λογοδοτούν στο καθετί (κι εδώ ρίχνω ευθύνη στους ανεξάρτητους που έχουν οδηγηθεί στην απάθεια και δεν ασκούν την κριτική τους όπως πρέπει).

Μιας και αναφέρθηκαν συγκεκριμένα θέματα, είπα να πω τη γνώμη μου γιατί πολλοί αποφάσισαν να μουν την "πουν". Τονίζω όμως ότι είμαι κατά της πολιτικής συζήτησης μέσω forum και γενικότερα γραπτού λόγου, γιατί και αλλιώς είναι να μιλάς με τον άλλον face to face (είναι πιο εύκολο να εκφράσεις κάποια πράγματα και να πιάσεις τον τόνο με τον οποίο μιλάει) και είναι και εύκολο να παρεξηγηθείς εδώ μέσα.

EDIT: Α και να ξεκαθαρίσω ότι η σημερινή κατάσταση δεν είναι καλή και ότι η κατάληψη χωρίς προτάσεις δεν οδήγησε ποτέ πουθενά.

Re: Συζήτηση για το νομοσχέδιο

Posted: Sun Sep 04, 2011 9:38 pm
by ShadowMech
http://www.hellenicparliament.gr/UserFi ... EI-pap.pdf
πηγαινε στο αρθρο 37 και θα δεις οτι αυτο το αποσπασμα δεν υπαρχει το original νομοσχεδιο (που ειναι και στο site του ελληνικου κοινοβουλιου αλλωστε)
Σιγουρα δε φταις , και γω δε θα φανταζομουν οτι θα επαιζε παραποιηση. Ισως βεβαια να ειναι καποια παλοιοτερη εκδοση του, και αυτο το κομματι να σβηστηκε (ευτυχως). Ειναι παντως τοσο χοντρο, και η διατυπωση καπως αγαρμπη, γι αυτο μου μυριζει προβοκατσια. Συμβαινουν κι αυτα...

στο τέλος θα αντιπροσωπεύει όλους τους φοιτητές ένας Δαπίτης, Εαακίτης, Πασπίτης
Απλα ρε συ ελπιζεις οτι για να φτασει να επικρατησει δε θα ειναι (πολυ) τρομπας/μαλακας. Ενω τωρα που ψηφιζουμε (κακα τα ψεματα) ασταυρωτα κομματικα ψηφοδελτια, μπορει να βγει ο καθε αχρηστος ή διαπλεκομενος στα οργανα διοικησης μονο και μονο γιατι τον επελεξε η παραταξη του. Ε σε σχεση με αυτο, το καινουργιο ειναι βελτιωση νομιζω.